+48 12 290 22 22

FotoFinder - akcja partnerska

Skorzystaj z benefitów, dołącz do rodziny FotoFinder.
Zwiększajmy świadomość pacjentów w zakresie korzyści płynących z wczesnej diagnozy
oraz profilaktyki chorób skóry, włosów i paznokci.



Ogólne zasady akcji partnerskiej
1. Jest skierowana do użytkowników urządzeń z portfolio FotoFinder.
2. Akcja ma czas ograniczony: 1.01.2022-31.03.2022 r.
3. Ilość członków akcji nie jest ograniczona.
4. Consultronix SA zastrzega sobie prawo do weryfikacji/korekty dostarczanych materiałów, na podstawie których oceni, czy klient może dołączyć do akcji partnerskiej.
5. Materiały przygotowane przez klientów przekazywane są nieodpłatnie firmie Consultronix SA.
6. Materiały przygotowane przez klientów mogą być dystrybuowane przez Consultronix:
a) w CX Newsie – magazynie medycznym, którego wydawcą jest Consultronix SA,
b) na kanałach w social mediach prowadzonych przez Consultronix – Facebook, Linkedin, YouTube,
c) na dedykowanej stronie fotofinder.pl oraz na stronie www.cxsa.pl.
6. Warunkiem przystąpienia do akcji jest podpisanie zgód na użycie wizerunku i przetwarzanie danych osobowych (tutaj)
7. Warunkiem przystąpienia do akcji jest przekazanie adresu mailowego oraz wyrażenie zgody na otrzymywanie od Consultronix SA komunikacji mailowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej niezamówionej informacji handlowej (zgoda na marketing bezpośredni) (tutaj).
8. Po zakończeniu akcji testymoniale przechodzą na własność Consultronix SA.
9. Administratorem danych osobowych przekazanych w ramach akcji jest Consultronix SA z siedzibą przy ulicy Przemysłowej 17 w Balicach, zwana dalej Consultronix. Zasady Ochrony Danych Osobowych: https://www.consultronix.pl/ochrona-danych-osobowych.

Zasady przystąpienia do akcji
Przygotuj dla nas testymonial.
1. Wybierz temat:
a) opis ciekawego przypadku zdiagnozowanego za pomocą systemów FotoFinder,
b) doświadczenie z pracy na urządzeniach FotoFinder,
c) budzenie świadomości wczesnej diagnozy i profilaktyki skóry, włosów i paznokci u pacjentów.
2. Wybierz formę:
a) artykuł – minimum 2 500 znaków, osoby chętne mogą dołączyć zdjęcie systemu/zdjęcie użytkownika z systemem/opisując ciekawy przypadek można dołączyć zdjęcia skóry/włosów lub paznokci,
b) wideo – Full HD, rozszerzenie mov lub mp4, orientacja pozioma, stabilne ujęcia, dobra jakość dźwięku.
Prześlij do nas przygotowany materiał.
1. Na adres: dermatologia@cxsa.pl lub marketing@cxsa.pl.

Ciesz się benefitami
1. Pakiet materiałów marketingowy dla pacjenta (materiały dotyczą konkretnych sprzętów FotoFindera, materiały starterowe są bez personalizacji):
a) ulotka dla pacjenta (50 szt. wydrukowanych + projekt ulotki z wstawionym logo gabinetu/kliniki gotowy do samodzielnego wydrukowania),
b) roll up (projekt roll up’u z wstawionym logo gabinetu/kliniki gotowy do samodzielnego wydrukowania),
c) plakat A3 (2 szt. wydrukowane + projekt plakatów z wstawionym logo gabinetu/kliniki gotowy do samodzielnego wydrukowania),
c) teczka (projekt teczki z wstawionym logo gabinetu/kliniki gotowy do samodzielnego wydrukowania),
d) bloczki „termin kolejnej wizyty” (50 szt. wydrukowanych + projekt bloczka z wstawionym logo gabinetu/kliniki gotowy do samodzielnego wydrukowania),
e) baner na social media,
f) wideo do poczekalni,
g) zdjęcia do druku i do internetu,
2. Zamieszczenie logotypu oraz danych kontaktowych gabinetu/kliniki na dedykowanej stronie fotofinder.pl.
3. Promocja organizacji webinarów edukacyjnych dla pacjentów przez kanały social media firmy Consultronix.
4. W przypadku organizacji większych akcji skierowanych do pacjentów gabinety/kliniki mogą liczyć na wsparcie marketingowo-promocyjne Consultronix.
5. Zyskaj 5% rabatu na zakupy sprzętu z portfolio FotoFinder dokonane w czasie trwania akcji.