Szczegóły oferty
Aktualnie aplikujesz na stanowisko
Opiekun Klienta/ Account Manager
Twoje zadania
- Budowanie długotrwałych relacji z kluczowymi klientami opartych na przejrzystej komunikacji i wzajemnym szacunku w ramach partnerstwa biznesowego;
- Dbałość o całokształt procesów związanych z profesjonalną obsługą klientów (m.in. utrzymywanie kontaktu telefonicznego, mailowego lub bezpośredniego, prezentowanie oferty firmy, sporządzanie umów, innych potrzebnych dokumentów;)
- Realizacja przyjętych planów sprzedażowych;
- Negocjowanie umów handlowych
- Przygotowywanie raportów dla kadry zarządzającej;
- Dbanie o wizerunek firmy podczas spotkań, targów
- Bieżące monitorowanie potencjału kluczowych klientów firmy;
- Współpraca pozostałymi działami firmy m.in. Zakupów i Produkcji, Badań i Rozwoju oraz Handlu w zakresie spraw dotyczących klientów firmy.
Nasze oczekiwania
- Wykształcenie wyższe techniczne;
- Minimum 2 letnie doświadczenie na pokrewnym stanowisku;
- Orientacja na cel oraz dobrze rozwinięte umiejętności negocjacyjne;
- Otwarta komunikacja oraz łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych;
- Doskonała organizacja czasu pracy;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- Prawo jazdy kat. B
Oferujemy
- Pracę w stabilnej firmie z ugruntowaną pozycją na rynku medycznym,
- Dowolną i elastyczną formę zatrudnienia (umowa o pracę, umowa zlecenie, własna działalność gospodarcza)
- Przyjazną atmosferę i warunki pracy w środowisku opartym na jasnych zasadach i wartościach,
- Dodatkowe benefity: karta multisport, opieka medyczna, bilety do kina, spotkania integracyjne,
- Pracę w młodym i energicznym zespole
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w interesujących projektach oraz szkoleniach specjalistycznych
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym oraz elastyczny czas pracy