Dostęp do zawartości strony jest możliwy tylko dla profesjonalistów związanych z medycyną lub obrotem wyrobami medycznymi.

Zdrowie i piękno przepisem na sukces…

Rozmowa z Esterą Gabczenko - założycielką portalu zatokapiekna.pl

Autor:
Estera Gabczenko

Zwykle to Wasza redakcja przeprowadza wywiady, ale tym razem porozmawiajmy chwilę o Zatoce Piękna. Nie jest to zwyczajny portal urodowy z reklamami i spisem gabinetów medycyny estetycznej.
Estera Gabczenko: Zatoka Piękna nie sprzedaje szybkich trików na to, jak być wiecznie pięknym i młodym. Portal ma charakter edukacyjny. Wskazuje w merytoryczny sposób, jak zadbać o swój wygląd i zdrowie. Dlatego treści w portalu są tworzone przy współpracy z ekspertami, którzy mają nie tylko doświadczenie, ale też wypracowali własne metody zabiegowe. Zatoka Piękna współpracuje z lekarzami, którzy nie szukają doraźnego załagodzenia problemu, ale wskazują kompleksową terapię, często poprawiającą jakość życia. Jednocześnie śledzimy wszelkie nowości w dziedzinie technologii i wykorzystywanych metod, a te w branży medycyny estetycznej i stomatologii pojawiają się bardzo często. I niezwłocznie w zrozumiały, przystępny i zarazem merytoryczny sposób przedstawiamy je naszym Czytelnikom. Z kolei atrakcyjna tematyka stanowi doskonałe otoczenie dla firm działających w branży beauty, a szczególnie dla producentów i dystrybutorów urządzeń, preparatów do medycyny estetycznej, profesjonalnych kosmetyków oraz usług.

Zatoka Piękna powstała w Gdańsku, ale ma ogólnopolski zasięg. Widać to po waszych realizacjach redakcyjnych w całej Polsce oraz aktywnościach na wszystkich najważniejszych kongresach medycznych np. ostatnio widzieliśmy się na Face & Body Winter Forum w Zakopanem.
Tak, aktywnie uczestniczymy w wydarzeniach w placówkach w całej Polsce, poznajemy i pokazujemy najnowsze urządzenia, zabiegi, dostępne preparaty i rewolucyjne protokoły. A wiedzę ekspercką czerpiemy również z wystąpień najlepszych polskich i światowych ekspertów na kongresach naukowych. Na targach branżowych natomiast informujemy o nowych urządzeniach i produktach – w ten sposób zarówno pacjenci, jak i lekarze oraz właściciele klinik dowiadują się o nowościach i możliwościach zabiegowych.

A czy może się Pani podzielić jakimiś nieoczekiwanymi efektami działalności Zatoki Piękna?
Rzeczywiście, oprócz przewidywalnych konsekwencji naszej edukacji czytelników, którzy przesyłają do nas wiele e-maili z prośbą o polecenie zabiegu lub specjalisty, zauważyłam, że mobilizujemy też podmioty lecznicze czy placówki beauty. Starają się one podwyższać poziom swoich usług, inwestując w nowoczesny sprzęt, preparaty czy też procedury, o których informujemy na łamach Zatoki Piękna. Gdy obie strony, czyli pacjent i klinika są przekonane o tym, że prezentowane przez nas nowości są bardziej efektywne, bezpieczne i mniej bolesne, to wspólnie na tym korzystają. I taki jest nasz cel: promocja możliwości współczesnej medycyny estetycznej i regeneracyjnej, kosmetologii czy stomatologii, a zarazem zdrowego stylu życia.

Drugim filarem Waszej działalności jest tworzenie kontentu dla firm i placówek?
Wspieramy firmy – głównie z sektora usług medycznych, estetycznych i kosmetycznych – m.in. przy tworzeniu atrakcyjnych i angażujących treści i multimediów przedstawiających ich markę. Producenci urządzeń, kosmeceutyków oraz produktów cenią nasze kreatywne i wszechstronne podejście do promocji ich produktów. Dodatkowo treści, które tworzymy dystrybuujemy za pomocą wszystkich kanałów platformy Zatoki Piękna, co pozwala docierać w krótkim czasie do różnych grup odbiorców. W szczególności tworzymy dedykowany kontent: artykuły eksperckie, poradnikowe, wywiady, sesje zdjęciowe, grafiki, filmy wideo, w tym reportaże z eventów biznesowych i branżowych oraz live’y. Pomagamy również firmom przy tworzeniu i prowadzeniu mediów społecznościowych.

Serdecznie zapraszam kliniki i producentów do współpracy z redakcją Zatoki Piękna – redakcja@zatokapiekna.pl.

Autorzy
Estera Gabczenko

Zatoka Piękna

Dowiedz się więcej
Zatoka Piękna